hiting

سامانه جذب واستخدام
برای دریافت دمو

کلیک کنید

بهترین نرم افزار جذب و استخدام سال 2022

در این مقاله برخی از نرم‌ افزارهای جذب و استخدام برتر را به شما معرفی می‌کنیم. شناخت نرم افزارهای در حوزه‌ی استخدام به شما کمک می‌کند تا با دید بازتری به انتخاب نرم افزار شرکت بپردازید و استخدام‌های خود را مدیریت و استعدادها را جذب کنید.

لیست بهترین نرم افزارهای استخدام

در اینجا لیست کوتاهی از بهترین نرم افزارهای جذب و استخدام آمده است:

  • Manatal ، از نظر سهولت استفاده، ابزارهای هوش مصنوعی و استخدام در رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین گزینه‌هاست.
  • Pinpoint ، برای جذب استعدادهای داخلی و افراد تیم از بهترین‌هاست.
  • monday.com ، برای سفارشی‌سازی و مقیاس‌پذیری مناسب است.
  • Tracker، بهترین برای شرکت های کاریابی و استخدام است.
  • Zoho Recruit، بهترین نرم افزار استخدام برای آژانس‌های تأمین نیروی انسانی است.
  • Workable، بهترین نرم افزار استخدام برای مشاغل کوچک است.
  • Jobvite Talemetry، بهترین اتوماسیون گردش کار استخدام است.
  • Lever، بهترین گزینه برای استخدام CRM است.
  • Bamboo HR ، این نرم افزار یکی از بهترین‌ها برای مدیریت چرخه زندگی کارکنان است.
  • Sage HR، بهترین کارت امتیازی برای برنامه‌های سفارشی است.

ویژگی‌های نرم افزار جذب و استخدام چیست؟

نرم افزار جذب و استخدام ممکن است دارای ویژگی‌های زیر باشد: توسعه یک سایت شغلی یا هیئت شغلی، سیستم ردیابی متقاضی، غربالگری کارجویان، رتبه‌بندی و مرتب‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کارجویان واجد شرایط، مدیریت فرآیند مصاحبه، الگوهای استخدام و مشاوره شغلی، ابزارهای بررسی و ارزیابی داخلی، بازاریابی استخدامی در انواع کانال‌های بازاریابی، استخدام اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی یا پیام رسانی، اتوماسیون فرآیند استخدام، ادغام دو طرفه نرم افزار منابع انسانی.

مزیت رقابتی نرم افزار جذب و استخدام

نرم‌افزار جذب و استخدام، مختلف دارای ویژگی‌ها، قوت‌ها و ضعف‌های متفاوتی هستند. همه آن‌ها را در هر یک از بهترین انتخاب‌های نرم‌افزار استخدامی خود در زیر برجسته خواهم کرد. اگر به دنبال یک راه حل عمومی استخدام نیستید، بررسی سایر ویژگی‌های این نرم افزارها، ممکن است جالب‌تر باشند:

یک سیستم ردیابی متقاضی(ATS) خوب، بخش اصلی تجربه استخدام است. جمع آوری رزومه، تجزیه و تحلیل مهارت ها و کلمات کلیدی، رتبه بندی نامزدها، و پیگیری ارتباطات و به روز رسانی‌ها. پس از استخدام، نرم افزار مدیریت استعداد می‌تواند به حفظ و پاداش کارکنان شما کمک کند.

مروری بر نرم افزار جذب و استخدام

در اینجا مروری مختصر از چند نرم افزار جذب و استخدام برتر مشاهده می‌کنید.

نرم افزار جذب و استخدام Manatal

نرم افزار جذب و استخدام Manatal ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سهولت استفاده، ابزارهای هوش مصنوعی و استخدام در رسانه‌های اجتماعی است.

Manatal یک راه حل ATS و استخدام با ویژگی‌هایی مانند منبع‌یابی هوشمند کارجویان، توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و مجهز به ابزارهای مدیریت پروژه مانند ردیابی کار و همکاری است. این نرم افزار قادر به برقراری ارتباط با هزاران کانال شغلی محبوب است.  همچنین ابزارهای پیشرفته استخدام رسانه‌های اجتماعی مانند افزونه Chrome را برای وارد کردن پروفایل های LinkedIn و اشتراک گذاری پست های اجتماعی ساده به طور مستقیم از صفحه شغلی شما به پلتفرم هایی مانند Facebook، Whatsapp، Wechat و Line ارائه می‌دهد. آنها همچنین دارای یک سیستم نظارت تکراری هستند و در صورت دریافت برنامه های یکسان از دو منبع مختلف، گزینه های پروفایل را ادغام می کنند. Manatal از 15 دلار  برای هر کاربر در ماه هزینه دارد و یک آزمایش رایگان 14 روزه و یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد.

نرم افزار جذب و استخدام Pinpoint

 نرم افزار جذب و استخدام Pinpoint ، یکی از بهترین‌ها برای جذب استعدادهای داخلی و افراد تیم است.

Pinpoint یک سیستم ردیابی متقاضی است که برای جذب استعدادهای داخلی و تیم های افراد به جای آژانس های استخدام طراحی شده است. با طراحی بصری و تجربه کاربری بسیار قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده‌کنندگان است. استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام می‌توانند به‌ سرعت آن را راه‌اندازی و بکار برند.  همچنین این نرم افزار دارای ویژگی‌های اصلی ATS و استعدادهای CRM مانند ارسال چند پست در هیئت شغلی و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، گردش کار قابل تنظیم نامحدود، اتوماسیون، زمان‌بندی مصاحبه، و حضور کارکنان است. حفاظت از داده ها و ویژگی های امنیتی شامل یک علامت، احراز هویت دو عاملی، و ابزارهایی برای کمک به مدیریت مطابقت با مقررات محلی مانند GDPR / CCPA است. ویژگی‌های منحصربه‌فردی آن مانند وب‌سایت مشاغل سفارشی، غربالگری بی‌نام برای کمک به کاهش تعصب ناخودآگاه، کارت امتیازی نامزد برای جمع‌آوری بازخورد مدیر استخدام سریع و هدفمند، و مجموعه‌ای از ابزارهای گزارش‌دهی که شامل یک گزارش‌ساز سفارشی است، ارائه می‌دهد. زمانی که سالانه پرداخت می شود، نقطه دقیق از 500 دلار در ماه هزینه دارد. آنها دموهای شخصی شده و همچنین یک ویدیوی نمایشی بر اساس تقاضا را ارائه می‌دهند.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.

پیشنهاداتی برای مطالعه: